Shop Mobile More Submit  Join Login
Akashi's weird hobby by VannessW Akashi's weird hobby by VannessW
So now we know what Akashi does during his free time xD
I do not own kurobas. It's just my love for Akashi :D
I feel sorry for his scissors. Really.
Anime/manga : Kuroko no basuke
paint tool SAI :)
Owh! Btw... MidoxTakao is currently my favourite pairing :D they're soo cute!! And Mido is soo TSUN!!
Add a Comment:
 
:iconjotunheimlady:
JotunheimLady Featured By Owner Oct 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
OMG Akashi <3 nice job
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 15, 2012
thank YOU :D
Reply
:iconcharista:
charista Featured By Owner Oct 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*lol* This is very cute and funny is so many ways~
LOVE it! XD
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 10, 2012
haha! It's because Akashi is cute is so many ways :D
Thank you ^.^
Reply
:iconcharista:
charista Featured By Owner Oct 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*lol* So true <3
You are welcome~
Reply
:iconlelynt:
Lelynt Featured By Owner Oct 2, 2012
omg van xD akashi is one of us!
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 2, 2012
Exactly!! We shall go fangirl with him!! xD
Reply
:iconcamiandfriends2009:
camiandfriends2009 Featured By Owner Oct 1, 2012
hahahhaha Akashi would so stalk each of his former teammates "just to be sure they are ok" and fangirl over them...
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 2, 2012
haha! yes! he feel like a person who would do that for his teammates :D Ahhh!! If I were him I'll also stalk Mido first since he's such a TSUN xD It'll be damn cute to see them do that!
Reply
:iconcamiandfriends2009:
camiandfriends2009 Featured By Owner Oct 4, 2012
of course! He is lucky to be able to stalk them! I envy him. Tsun Mido is the cutest!
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 4, 2012
Haha! He's super lucky! Though for me... He's included in the list of ppl i wanna stalk as well xD. No one beats Mido is the tsun department :D He's in the top spot Lol
Reply
:iconcamiandfriends2009:
camiandfriends2009 Featured By Owner Oct 5, 2012
That could be dangerous, you would need a hole special equipment and special team to stalk Akashi, he can sense everything! scary! Mido is the tsunking
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 8, 2012
i guess i'll just give up. since we cant beat him.. we'll join him :D And then we shall stalk the others :D:D:D:D
Reply
:iconcamiandfriends2009:
camiandfriends2009 Featured By Owner Oct 8, 2012
:squee: we will join Akashi, and then we will (help him) conquer the world! mwahahha :mwahaha:
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 9, 2012
That will be super fun xD we'll dominate!! Muahaha Team Akashi for the win!!
Reply
(1 Reply)
:iconaikandii:
AiKandii Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist General Artist
The scissors were Midorin's in the first place! o:
Reply
:iconvannessw:
VannessW Featured By Owner Oct 1, 2012
yupp xD but somehow Akashi found something more interesting than the scissors
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 480 × 640




Details

Submitted on
October 1, 2012
Image Size
55.1 KB
Resolution
480×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,572 (1 today)
Favourites
64 (who?)
Comments
18
Downloads
6
×